Ajtós fa

2009.01.25. 18:01

Az estéim Micimackó kalandjaival telnek - persze svédül - így első pillanatra nem is hittem a szememnek mikor a szokásos napi "röppályámon" az egyetem felé ez a látvány fogadott. (Kicsi hiányzott, hogy ne zörögjek be az ajtón Kangához)

Még egy hét eltelt. Már a második. Tartogatott egy "bónusz" meglepetést a végére. Az egyik svéd kollégám szombat estére összehívta a barátait egy saját főzésű vacsorára ...és engem is meghívott! Nagyon jól esett. Így a péntek este nagyrészt azzal telt, hogy utánatúrtam a neten mit és hogyan illik a svéd vendégségben. A szombati úszás alatt persze gondosan megterveztem, hogy mit vigyek, mit vegyek fel, és egyáltalán...(elvégre az ember lánya legyen természetes!) A meghívás hatra szólt, és én pontban hatkor be is csengettem. Ám amikor csak hosszas zörgés után nyitott ajtót a vendéglátóm egy szál köntösben gözölögve és csöpögve, gyanút fogtam - hát még amikor kaján vigyorral konstatálta, hogy "elfelejtette említeni", itt a vendégek általában mintegy fél órát "késnek". Miután alig látható zavarban végigasszisztáltam a készülődés utolsó félóráját, végre megjöttek a többiek is. Kedvesek, aranyosak voltak - sok országból, sokféle érdeklődéssel. A vacsora igazi ínyenc fogásokból állt - így a "guszta languszta" sem üres hangalak már számomra. Az elsőnél még kissé félve szivogattam a megfőtt és szétolvadt bélését a páncélja alól, de a harmadik már hiába nézett rám vádlón a fekete szemeivel - nem kegyelmeztem! Az est fénypontja volt, ahogy a társaság nagy vigyorgások közepette kiszortyogtatta a kb 50 fős langusztasereget a vörös páncéljából. Aztán egyszercsak a beszédtémák is megritkultak és éjjel egykor én is elindultam hazafelé (meglepően sokan voltak az utcákon - teljes biztonságban gyalogoltam haza éjnek évadján)!

A bejegyzés trackback címe:

https://vandorpocok.blog.hu/api/trackback/id/tr87901618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edittigris 2009.02.02. 08:15:27

jaj de jól indul! Te mit fogsz készíteni nekik?
süti beállítások módosítása