Polcok, virágok, mosolyok

2009.08.03. 21:42

Hétfő este van. Annyi kis csoda történt megint. Múlt héten meglátogattak a szüleim - megmutathattam nekik az első lakásomat. Apunak hála felkerültek az április óta türelmesen várakozó polcok a falra, anyuval nagyot sétáltunk Malmőben, és ettünk ittunk finomakat.  Egyre otthonosabb ez a kis zug. Már tervezgetjük, hogy legközelebb mi mindent fogunk csinálni - hiszen annyi mindenre nem jutott idő most! Időközben a motoros jogosítványom is meglett. A világ legjobb oktatójától tanultam - nem csak motorozni, hanem hinni a másikban. A vizsgákon ő hitte el helyettünk, hogy tudjuk eléggé - és ez időnként elég is volt ahhoz, hogy a megfelelő rovatba a "megfelelő" betű kerüljön. Nem csak azt tanította nekünk mitől megy a motor - hanem valahogy azt is átadta, hogy az igazi motorost a viselkedése és a megfontoltsága választja el a motorozó embertől.  Hihetetlen, de holnap lesz hat hete hogy Marcello rámmosolygott a hirdetésben - és elcsodálkozom mi mindenre képes voltam azért, hogy vezethessem. (Nem állom meg közbeszúrni: remélem egyszer értem is eltolja valaki a Gellért hegyet...) És mennyit főztem az elmúlt hónapban! Szinte egy új világ nyílt ki számomra. Az a sok íz! Alig lehet betelni velük! Hivatalos voltam egy svéd leánybúcsúra is - jót vigyorogtunk, jókat ettünk, kipróbáltuk a sínbiciklit és láttam egy igazi farmot! Nagyon kedves lány a háziasszony, lovakat tart és szép kertje van.  Búcsúzóul egy nagy cserép bazsalikomot kaptam tőle. Ha minden igaz, kicsit kertészkedek vele majd a jövő héten. Én, aki régebben az orromat sem dugtam ki a kertbe! Hja kérem, változnak az idők... Gyönyörű volt a júliusom! Nem cserélném el semmi pénzért ezeket a kimerítő heteket. És ahogy most itt ülök az egyszemélyes barbecue mellett (vagyis fogpiszkálóra szúrt marshmallow-t "grillezek" a teamécses lángjánál) eszembe jut Fodor Ákos egyik haikuja:

egyetlen percem

sincs, amit elcserélnék

egy másik percért

A bejegyzés trackback címe:

https://vandorpocok.blog.hu/api/trackback/id/tr1001286850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edittigris 2009.08.05. 14:55:08

Ez az Zsuzsikám, végre! Hallom, ahogy nőnek a gyökereid!
Puszi
süti beállítások módosítása