Állásbörze

2009.02.05. 16:52

Tegnap az aktuális tavaszi állásbörzét lezáró eseményre, a résztvevő cégek és a diákok közös "ünnepi" vacsorájára kaptam meghívást - teljesen váratlanul. Persze nem hezitáltam, hogy elfogadjam-e, egy percig sem. Igazi csodában volt részem! A diákszervezet ültetett, gyertyafényes vacsorát szervezett a bulihelyből "bálteremmé" avanzsált teremben. A "céges" emberek elszórtan kaptak helyet a diákok között, így nekem is öt svéd diák jutott asztaltársamul. A közel négy óra hossza alatt gondosan meghallgattam és megtapsoltam minden köszöntést, a diákok produkcióit, a menühöz tartozó közösen énekelt dalokat, és persze a körülöttem ülők történeteit. Azt hiszem, nagy szerencsém volt, az egyik oldalamon ülő háromnyelvű (értsd angol - dán - svéd) fiú igazán jó társaság volt. Fordított, magyarázott, mesélt - mikor mit. Például megtudtam, hogy a szakácsok, a felszolgálók az egyetem diákjai akik önkéntesen, ingyen vállalták ezt az estét. De egyébként is, hihetetlen szövevényes és meglepően jól működő hálózatot építettek a diákok az önkéntes szervezeteikből és így okos módon teremtenek pénzt a közös programjaikhoz. Így az állásbörze is a negyedévesek egyik programja, hogy megfelelő mennyiségű pénzt gyűjtsenek az évfolyam utolsó közös utazásához: tavaly Argentínában voltak 35-en, 3 hétre...Apropó éneklés. Az asztalon volt egy kis füzetke, az est dalainak szövegeivel. Becsülettel végigénekelték mind a tizet - telitorokból, asztalt csapkodva (esetenként), összekapaszkodva. Nagyon, nagyon jól éreztem magam!

Bevallom, kicsit tartottam az estélytől. Persze aggódtam az angolom miatt (mert a 4 órás előadás kellőképpen lemerítette az akkumulátoraimat), a ruhám miatt (mégiscsak estélynek hívták), a kezdődő náthám miatt...meg még sorolhatnám. De utólag megállapítom, hogy teljesen feleslegesen aggódtam bármin is.

A bejegyzés trackback címe:

https://vandorpocok.blog.hu/api/trackback/id/tr9924714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

táncika 2009.02.07. 14:12:02

Nagy örömmel olvasom soraidat, már kommentálni is sikerül. Heuréka!

edittigris 2009.02.08. 14:20:20

Nagyon jó hír, örülök, jó volt olvasni! Még sok hasonló élményt!
süti beállítások módosítása